torsdag 1. september 2011

Torsdagstrening

Idag har jeg vært på agilitytrening igjen. Men matmor var litt oppgitt over meg. Hun sa noe sånn som "Det er akkurat som Taxi plutselig er ett år igjen".. For JEG var nemlig dødsforelsket i ei nyyydelig blue merle farget sheltiedame som heter Ifa, og valgte å stikke ut av banen heele tiden for å løpe bort til henne. Er det så rart kanskje?

På lørdag skal jeg konkurrere, på samme plassen som vi vanligvis trener, og jeg tror matmor har tenkt å holde Ifa skjult for meg til jeg er ferdig med å løpe, fordi jeg klarer bare ikke å konsentrere meg når jeg ser den vakre dama der..

Er jammen ikke lett å være slik en kjekk liten kooikergutt. Men ønsk oss lykke til på lørdag :) Luna skal også konkurrere, og hun var visstnok (sier matmor)  flinkere enn meg på trening idag.

Men jeg kommer meg. Det går litt opp og ned. Ene uka har vi en super trening, mens neste uka går det kanskje ikke så bra. Jeg er jo tross alt bare en ung kooikergutt som ikke alltid har konsentrasjonen helt på topp ;)

2 kommentarer:

  1. Masse lykke til på lørdag :D
    Sånn er det med unggutta, konsentrasjonen går opp og ned. Konkurranser er jo kjempeflott trening uansett, men tipper det kommer til å gå kjempebra på lørdag jeg :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Ane :) Jeg skal løpe tre løp og Luna skal løpe to. Forhåpentligvis disker ikke Luna og jeg på alle sammen :)

    SvarSlett