tirsdag 30. august 2011

Trening i frognerparken

Idag har jeg vært med matmor på jobben, og etterpå dro vi på agilitytrening i frognerparken for å trene med Carmen og Simba med sin matmor Marie og Bea med sin matmor Elin.

Jeg var veldig veldig gira og hadde nok ikke tidenes beste treningsøkt, men veldig glad og fornøyd var jeg! :) Det er innimellom litt vanskelig å konsentrere seg der, for det er så mange hunder som tisser på banen, og innimellom kommer det andre hunder inn på banen som forstyrrer treninga fordi eierne deres ikke passer på dem. Det er litt trasig synes nå jeg, for da merker jeg at matmor blir litt irritert også.

Idag ble det tatt litt bilder:

Bea i front, bak sitter Simba og Carmen

Venter tålmodig på min tur

Marie og Carmen

Hopp!

Slalåm

Meg og matmor

Carmen

Meg og matmor



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar