torsdag 18. august 2011

Matmor kaller meg nå videregående

I dag er det torsdag, og da har jeg som vanlig først fått lov til å være med matmor på jobb, og deretter vært på agilitytrening med Oslo og Omegn dressur klubb som er klubben vi trener i.

På dyreklinikken matmor jobber på, var det egentlig ganske kult, for jeg fikk hilse på noen søte damer, gjøre triks og veie meg. Jeg liker å veie meg jeg. "Gå på vekten" sier matmor muntert, så hopper jeg logrende på. Hun var så stolt, for jeg var gått opp hele 200 gram! Jeg er ikke en kooiker med det problemet at jeg er for tjukk. En av matmors kollegaer hadde med seg en liten sak som jeg ikke syntes noe særlig om; en chihuahuavalp på 4 måneder. Den var bare dødsskummel..

Det var morsomt på agilitytrening, og jeg hadde masse av energi og var veldig gira på å trene. Var kanskje litt flinkere og mer konsentrert mot slutten av treninga enn på begynnelsen. Nå som jeg er blitt en slik en konkurransehund, fikk jeg høre at det var tid for å avansere til videregåendetreningene. Det blir litt skummelt, men veldig spennende! :)

Har desverre ingen bilder fra idag, men legger ved noen fra nybegynnerkurset ifjor sommer.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar