mandag 15. august 2011

Så er jeg blitt en blogger gitt..


Matmor er så kul og grei hun, at hun har laget denne bloggen bare til meg!

Vet ikke helt hva jeg synes om designet. Lilla.. Alle tror jeg er en jente fra før av med min elegante kropp, eyeliner og lange øyevipper, og attpåtil velger hun at min helt egne blogg skal være lilla. *sukk* For ikke å snakke om at hun har lilla teppe til meg i bilburet og nå har kjøpt lilla agilitykobbel. Hun påstår at det er til Luna, men putter det allikevel på meg midt i offentligheten hvor jeg liksom skal sjekke opp alle jenter som selvfølgelig har like lyst til å leke med meg som jeg har lyst til å leke med dem.

I helgen var jeg og konkurrerte i agility på et stort stevne i Fredrikstad. Selv om jeg visstnok ikke vant noe, var jeg en racer på banen. Legger ved filmer. Møtte mange fine hundevenner, både kjente og ukjente. Og ikke kranglet jeg med en eneste hannhund. På lørdag skal jeg på utstilling på Bjerke, fordi matmor maser om et eller annet storcert sånn at jeg kan bli sjampinjong. Vi får se, jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste. På søndag er det agility igjen, og DET gleder jeg meg til!



Jeg ble god venn med en kinesisk nakenhund (med pels)

Bruker halen min til å lokke han med

Her er jeg sammen med yndlingsbroren min Leo


3 kommentarer:

  1. Hei Taxi! Xantos her;)
    Ah, har du også det problemet med at alle tror du er jente? Kjenner spesielt godt til det med eyeliner:p Men likevel; for en utrolig fin blogg du har fått deg! Her skal jeg jammen meg titte innom ofte:))

    Du er virkelig rå-rask på AG-banen:o Skulle ønske jeg kunne si det samme om meg... ;/ Lykke til på både AG og utstilling til helga!

    SvarSlett
  2. Grattis med blogg!!! :) Lagt deg til på bloggen min også. Masse lykke til i helgen, vi kommer og heier :D

    Ane

    SvarSlett
  3. Hurra, jeg trenger heiagjeng :)

    SvarSlett