torsdag 25. august 2011

Super trening idag :)

Som overskriften sier, har jeg akkurat kommet hjem fra ukas agilitytrening med klubben. Første gang på videregåendepartiet.

Treningsplassen var delt i tre; en liten enkel kombinasjon, en større kombinasjon som innebar blant annet møne, foranbytter og slalåm - og en større bane med noen festlige tunellinnganger. To av tunellene stod rett bak hverandre i lik u-bue, sånn at det var fire innganger helt inntil hverandre å velge mellom - var jammen ikke lett å vite hvilken jeg skulle inn i.

Treningen idag var uansett skikkelig bra. Hadde stor fremgang når det kom til føring og slalåminnganger. Dette blir bare morsommere og morsommere! Luna var også med på trening, og hun var like flink som da hun var yngre (hun er nesten 9 og et halvt år). Ikke rev hun et eneste hinder, løp fort og tok slalåm i full fart fra begge sider.

Nå ligger jeg på ryggen i armkroken til matmor og er i skikkelig kosemodus, livet er godt :)

Har desverre hverken bilder eller film fra idag, for det var mørkt og regnet sånn.

Meg som yngre sammen med matfar

2 kommentarer:

  1. Det er så nice med slike treninger når ting klaffer :D Flinke dere er :)

    SvarSlett
  2. Ane: Tusen takk :) Er morro med så bra trening, og spesielt morro at slalåmtreningen i frognerparken på tirsdag viste resultater idag. Gleder meg masse til stevnet på Brekke om en drøy uke!

    SvarSlett