lørdag 20. august 2011

NKK Bjerke

Har akkurat kommet hjem fra utstilling på Bjerke Travbane. Der møtte jeg mange hunder og mennesker som jeg veldig gjerne ville leke med, og gresset der luktet ekstremt godt.

Matmor tok med med inn i ringen for at jeg skulle stå pent og løpe pent rundt i ringen mens dommeren så på meg. Det hadde jeg ikke så veldig lyst til, så nesa mi pekte heller mot bakken mens jeg desperat lette etter de søte hundene som befant seg utenfor denne dumme firkanten av en ring. Dommeren var veldig koselig, og jeg logret glad til han. Han var litt skummel når han lente seg over meg for å se på tennene mine, men det gikk greit. Litt ekkelt var det når han tilogmed sjekket mine private deler, men jeg godtok det og.

Matmor var litt frustrert fordi jeg var så vanskelig å få kontakt med idag, men jeg fikk vaffel og vomburger etterpå forde. Namnam :) Dommeren likte meg allikevel og ga meg en rød sløyfe (det betyr visst "excellent") og en tysk kritikk Jeg skal prøve å få den oversatt senere, men den var veldig fin etter hva jeg forstår. Ble desverre ikke noe CERT idag sånn at jeg ble sjampinjong, men vi prøver igjen vi.

Imorgen skal jeg løpe agility, og det vet jeg blir morsommere :)


Kjedelig å vente


Broren min Leo


Matmor prøver å få meg til å stå pent


Her kjenner dommeren på meg fra topp til tå


Ikke verdens vakreste løping



Også tilogmed opp på bord da


Matmor har stilt meg opp


Her løper jeg med den andre hannhunden i åpen klasse


3 kommentarer:

  1. Grattis med excellent i dag :D
    Lykke til på ag`en i morgen :)

    SvarSlett
  2. Ane: Tusen takk :) Vi ses imorgen, så håper jeg vi rekker å se dere mellom ag og hopp :-) (PS: Stretto, la dommeren se på tennene dine er du grei) :-)

    SvarSlett