tirsdag 23. august 2011

Slalåm!

Idag fikk jeg være med matmor på jobb igjen. Vanligvis er jeg litt masete fordi jeg ikke vil ligge alene på oppstallingsrommet, samtidig som det skjer altfor mye spennende på kontoret/resepsjonen til at jeg klarer å ligge å slappe av så lenge av gangen der. Men idag hadde jeg med reiseburet mit som ble plassert på kontoret, og det liker jeg veldig godt å ligge i. Så der lå jeg og slappet av hele arbeidsdagen, med innslag av litt godbiter og trening innimellom.

Etter jobb dro vi til frognerparken for å trene agility med Marie, Carmen og Simba. Vi satt opp en klasse 1 bane etter beste evne, og gikk den. Men hovedsakelig trente vi på slalåm både alene og fra et og to hindere for å prøve å få bedre innganger. Innimellom løper jeg inn på feil side, andre ganger på andre pinne, og andre ganger løper jeg forbi. Matmor rosa meg så mye med masse lek og hoppet av glede da jeg var flink, at jeg tilogmed løp inn i slalåmen på riktig side, ved riktig pinne og løp den på egenhånd med leka mi i munnen :-)


1 kommentar:

  1. Bra jobba mec slalåmen, lykke til videre med treningen :D

    SvarSlett