fredag 23. september 2011

Utstillingsbånd

Nå har jeg endelig kjøpt et utstillingsbånd til Taxi som jeg tror jeg blir fornøyd med. Gjenstår bare å bruke det i ringen, noe vi får mulighet til på NKK hamar 8. oktober. 8 kooikere er påmeldt. Valget falt på et 2mm tykt snakekjede, som er et gullfarget flettet struphalsbånd - med et brunt nylonkobbel med gullkrok til.

Igår dro vi ikke på agilitytrening, for første gang siden jeg startet å trene med Oslo og omegn dressurklubb, utenom de periodene jeg er og studerer i Danmark. Vært så slapp og sliten den siste uka, så det var utrolig deilig å bare dra hjem til sofaen istedet. Hundene var uansett ganske fornøyde, for de hadde fått være med på jobb hele dagen. Taxi var så heldig å få leke med en tre måneder gammel kooikervalp som kom innom klinikken. Den var så nydelig, og de to lekte utrolig fint sammen. En liten filmsnutt kommer senere :)

Taxi har også fått seg et bad. Ikke fordi han ser så skitten ut, men han røyter så mye om dagen. Han var ikke spesielt fornøyd med meg da jeg plasserte han i dusjen, men nå er han ihvertfall skinnende ren og fluffy.

Nytt utstillingsbånd




Litt lekebilder i finværet av mine små:









5 kommentarer:

  1. Herlige bilder av finingene, spesielt det siste ;D
    Fint bånd også :)

    SvarSlett
  2. Lekkert utstillingsbånd - og søte bisker :)

    SvarSlett
  3. Stilig utstillingsbånd! Han så jo staselig ut med gull jo!:) Masse herlige bilder av øyenstenene dine - gleder meg til å se videosnutten av Taxi og kooikervalpen:) Og MASSE lykke til på utstilling! Vi heier:))

    SvarSlett
  4. Takk :) Taxi er veldig søt når jeg tar frem utstillingsbåndet; logrer mens han gladelig får det tredd over hodet. Utstillingsbånd betyr pølse.

    SvarSlett