onsdag 28. september 2011

Tur rundt Sognsvann

De fleste har nok hørt eller lest om da Taxi forsvant en kald vinterdag ved Sognsvann da han bare var sju måneder gammel, og var borte over et døgn i 15 minusgrader. Etter dette har jeg ikke vært så veldig fristet til å gå noe særlig tur rundt dette vannet. Men idag spurte Ane om jeg ville bli med henne og Stretto og ta en runde før jobb, og det sa vi ikke nei takk til :-)

Hadde egentlig ikke planlagt å ta med Taxi på jobb idag og, men siden jeg jobber på den kanten av byen, fikk han være med igjen. Han var sliten og fornøyd da vi kom på jobb, og la seg til å sove under kontorpulten. Deilig :)

Luna er hos moren min frem til torsdag. Hun har seperasjonsangst, og kan dermed ikke være alene hjemme. Derfor er det bedre for henne å være der hvor hun får tur i skogen nesten hver dag, fremfor å måtte være med meg på jobb hver dag.

Taxi og bestekompisen, Stretto

Vakre godguttene, har nesten vokst opp sammen disse to

Taxi har badet litt
Vakre Stretto

Og tilslutt et bilde av Bella, en grønn vannhund ;)

Fotograf: Ane

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder :-) ( Jeg har stjålet ett, håper det er greit ;) )
    Må le litt av bildet hvor romraketten til strettis er på vei ut, lurer på om han noensinne får kontroll på den haha :D

    SvarSlett
  2. Jeg har også stjålet et :-) Haha ja, den romraketten til Strettis ja..

    Takk for turen!

    SvarSlett