onsdag 7. september 2011

Jeg tar herved over blogginga

Som overskiften sier, nå tar jeg (Irene) over blogginga. Rett og slett for å klare å skrive litt mere utfyllende innlegg enn hva Taxi klarer *hehe*.

Var en tur på IKEA igår og kjøpte blant annet en ny lampe til soverommet som har flere "armer" som kan justeres i alle retninger. Jeg fant ut til min store glede at den var super til å lage både sterke og litt kreative lyssettinger med.

Så nå har jeg eksperimentert bittelitt (istedenfor å sove som jeg helst burde gjort)

Mere utfyllende innlegg kommer imorgen eller på fredag. For nå er to og firbente nødt til å sove litt.

Hva er dette for noe rart?

Bekymra looken

Se å få det kameraet vekk fra ansiktet mitt!

Hvor er rotta?

Der er den!

Stakkars rotta vet ikke hva som venter den..

Haha, tok deg!

Og vips, en litt skadet rottesnute

1 kommentar:

  1. Taxi kan jo kanskje skrive et innlegg i ny og ne, når han har tid? :)
    Hehe, den rotta er populær her i gården også, her er det halen som går først ;)

    SvarSlett