søndag 25. september 2011

Refleks for to og firbente

Ane og Stretto hadde skrevet et fint innlegg om refleksbruk i sin blogg for noen dager siden. Her hadde hun lagt ut en link til seeme.no, som er et norsk firma som produserer kule refleks i forskjellige former til mennesker. Fant så mye fint der, at jeg bestilte dobbelt opp til både Jørgen og meg.

Hundene er alltid godt utstyr med refleksdekken og orbiloc lykt på kveldene, men jeg skal innrømme at jeg aldri har vært noe flink til å sørge for at også jeg blir sett i mørket.

Idag kom varene, og kvaliteten virker veldig god. Dessuten synes jeg at de er skikkelig kule.

Pinnsvin

Dyptvannsbreiflabb 
To varianter slagwraps med elg

2 kommentarer:

  1. De var utrolig kule alle sammen :D
    Digger dypvannsbreiflabben, og merker at jeg har en fascinasjon for elg på ting ;D

    Så fin ny layout også :)

    SvarSlett
  2. Næhei så kult! De var virkelig tøffe altså:))

    Marie og Xantos

    PS: Så fint motiv du har fått på bloggen - kjente høststemningen kom krypende:)

    SvarSlett