lørdag 1. oktober 2011

Nytt kamera :-)

Nytt speilreflekskamera er på plass, og jeg er en god del blakkere. Kamerahuset er av typen Canon EOS 60D, med et Canon EF-S 18-200mm objektiv. Valgte dette fremfor 550D eller 600D på grunn av muligheter for bedre fartsbilder og bedre bilder i dårligere lys.

Har fått testet bittelitt bare nå i ettermiddag. men var tåke og dårlig lys ute desverre. Skal prøve mye mer imorgen :-)

NÅ blir det null shopping fremover, og bare vann og knekkebrød til lunsj frem til jul ;)

En liten oppdatering på øyebetennelsen til Taxi: Øyet hans begynner å bli bra igjen, men vi fortsetter å dryppe frem til mandag. Dryppinga, som var ekstremt problematisk første par dagene, går nå som en drøm. Han er blitt kjempeflink til å sitte helt i ro :)


















5 kommentarer:

  1. Grattis med nytt kamera :D

    SvarSlett
  2. Takk :-) Mamma har fått det gamle, fordi det ble ødelagt da hun måtte redde Luna fra hengemyra. Så da kjøpte jeg nytt og ga henne mitt, istedet for at hun skulle bruke penger på et nytt.

    Gleder meg til å teste dette ut ordentlig :D

    SvarSlett
  3. Fordi hennes ble ødelagt* skulle det egentlig stå.

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder du har tatt med nytt kamera. Jeg gleder meg til å se flere!

    SvarSlett