torsdag 20. oktober 2011

Ny klipp og en goood myk seng

Har kjøpt inn nye hundesenger til hundene. Eller, foreløbig er bare den ene på plass, men det kommer snart en til. Har aldri påstått at mine hunder ikke er bortskjemte, så nå har de da fått senger av typen Buster memory foam. Den ser kanskje litt kjedelig ut, men består av tempurmateriale slik at den reagerer på kroppsvarme og fordeler seg etter hundens kropp. De virker veldig fornøyde med innkjøpet :-)




Har idag brukt litt tid på å klippe Luna. Er langt ifra ferdig, men jeg kom så langt at jeg fikk tatt halsen og ørene sånn nogenlunde greit, samt tynnet ut endel pels på sidene. På grunn av kroniske hudproblemer, er halsen og leppene rosa/brune, men hun er faktisk fri for eksem for øyeblikket :-)



Sist, men ikke minst. Har vært på agilitytrening ikveld med begge to, og de var begge kjempeflinke! Taxi stakk en gang før start, men til gjengjeld hadde vi en kjempegod avslutning med siste løp. Gutten er blitt så flink på fremadsending og flyt i baner.

Forandret utformingen på bloggen igjen nå, men jeg blir jo aldri fornøyd... 

3 kommentarer:

  1. Vet det er en her som ble skikkelig misunnelig på madrassen til Taxi og Luna her nå :D Hørtes skikkelig digg ut.
    Liker bloggen bedre sånn her, mer oversiktlig. Nytt banner også..? Fint ihvertfall :)
    Hyggelig å høre dere har hatt en bra dag på banen:-)

    SvarSlett
  2. Nytt banner ja, men det skal egentlig byttes ut så fort jeg får laget noe bedre :) Jeg blir jo ALDRI fornøyd med layouten.. :/

    Treningene går bedre enn de har gjort på lenge, selv om det absolutt ikke går knirkefritt enda. Blir veeldig spennende med stevne igjen i november.

    SvarSlett
  3. Ser ut som at dem er fornøyde med innkjøpet ja:-) Sjarmerende skapninger begge to!

    Marie og Xantos
    http://xantos-kooiker.weebly.com/lp.html

    SvarSlett