søndag 20. november 2011

Vi skal på kurs!

Det har ikke gått helt strålende på agilityfronten de siste par månedene, for å si det mildt. Og etter dagens uoffisielle stevne på Kløfta hvor Taxi stakk ut av banen uten å ta et eneste hinder, fikk jeg litt nok. Dro rett hjem etter løpet, og droppet å bli med på hopp.

Nå blir det en pause. Ingen stevner før neste vår/sommer og kun noen få treninger frem mot jul. Jeg reiser ned til skolen i Danmark i januar hvor jeg skal være i 10 uker, og jeg håper treningen og konkurransene løsner litt etter en god treningspause. Er ikke noe artig å dra på en konkurranse, når jeg vet han kan dette, men likevel blir det bare disk etter disk.

Sånn. Nok klaging. For jeg har nemlig meldt oss (Taxi og meg) på "inspirasjonskurs" i regi av Hund i Sentrum!

Litt om kurset:
Dette er kurset for deg som har lyst til å starte med noe helt nytt og spennende, og samtidig finne tilbake til den store gleden ved å trene hund. Kurset er morsomt, kreativt, spennende, utfordrende og krevende for både hund og eier. Passer svært godt for familie- og byhunden, samt konkurransehunden.

Kurset er en blanding av blant annet hverdagslydighet med forstyrrelser, konkurranselydighet, agility og freestyle, og jeg tror det blir veldig morsomt. Starter neste mandag, og gleder meg enormt til å gå på kurs igjen. 

Er forøvrig veldig fornøyd med denne hundeskolen fra før av, både når det gjelder kursinnhold og instruktørene, og ikke minst føler jeg at jeg har fått utrolig god personlig veiledning og oppfølging.

Noen bilder fra valpekurset juli 2009:






1 kommentar: