tirsdag 1. november 2011

EFIT (et foto i timen)

Skulle lage en såkalt "EFIT" idag, men resultatet ble igrunn ikke så bra. Jeg hadde absolutt ikke tid til å rekke det. Men jeg får poste forde :)

Kl. 00: Taxi sover, og mener det er påtide at jeg legger meg istedet for å plage han med fotografering:

...også sover vi lenge for jeg begynner sent på jobb.

Kl. 11: Taxi mener vi har sovet lenge nok, og synes det er påtide å leke litt

Kl. 12: Ut på morgentur (som ikke ble så tidlig akkurat):

Kl 13: Møter brodern på BareJazz for å spise lunsj før jobb

Kl 14: Kaffe på BareJazz:

Kl. 15: Fremme på jobb og snusker litt med lille Frida:


...det var veeeldig hektisk på jobb så jeg rakk ikke å ta bilder på en stund

Kl. 20: Ble sjarmert av denne frøkna her:

Kl. 22: Fortsatt på jobb, stengte egentlig klokka 8:

Kl 23: Jørgen og Taxi kommer og henter meg på jobb. Jeg er så sliten at oppgjør og vasking får vente til neste dag:

1 kommentar:

  1. Så søte voffser :) Så ihvertfall ut som du hadde en fin start på dagen, selv om den kanskje ble litt lenger enn planlagt :-)

    SvarSlett