søndag 8. januar 2012

Kofferten er pakket, klar for avreise

Dette blir mitt siste blogginnlegg på en stund. Om få timer sitter jeg på flyet til Danmark for å starte på fjerde og nest siste opphold på 10 uker på Hansenberg.

Hundene blir hjemme (Luna hos mamma og Taxi hos Jørgen) da det ikke er tillatt med dyr på skolehjemmet jeg bor på. Gleder meg stort til å bo i en helt ny leilighet sammen med mine gode venninner. Utfordringen blir når sju eller åtte jenter skal dele bad. Mulig det kommer noen oppdateringer fra skolefronten mens jeg er borte, men uansett blir det garantert flere helgeturer hjem til Norge.

Men en skogstur i det nydelige vinterværet har vi fått til idag. Utrolig nok, selv om det var masse folk ute, møtte vi ikke en eneste skiløper i østmarka. Da kan man vel ikke klage? :)

Og her er bildene (og ja, gamlemor trenger en klipp:)):
























2 kommentarer:

  1. God tur! Hilsen Marianne og Linux

    SvarSlett
  2. Så masse herlige bilder fra turen deres i dag, digga det ene hoppebildet med Taxi og Luna :D
    Lykke til med det nest siste semesteret :-)

    SvarSlett