søndag 29. januar 2012

Hjemme i Norge i weekenden

Nå er det weekend, som det heter i Danmark, og jeg er hjemme en liten helgetur etter å ha vært flittig student i tre uker. Føler kanskje ikke helt at jeg har tid til å slappe totalt av en helg, men det trengs innimellom, hvis ikke blir jeg brått skolelei :) Farmakologiprøven gikk strålende, så da er det bare å krysse fingrene for at sykdomslære går like bra.

Et par bilder fra leiligheten jeg bor i sammen med mine herlige venninner:

Når det er begrenset med kokkeleringsmuligheter, må man være litt kreative

Tacotid

Luna og Taxi var veldig glad for å møte hverandre fredag kveld, og måtte bare kline litt:

Vi var i skogen både idag og igår. Igår ble ikke turen veldig lang, men idag var vi ute i tre timer hvor vi gikk i bratt terreng og lagde ostepølser på primusen. Men jeg glemte å smøre potene til hundene før turen, så de fikk mye snøklumper mellom tærne. Taxi skal dessuten få en poteklipp etterpå, for han har fire bustete tøfler for øyeblikket.

Tok ingen bilder igår, og lite bilder idag - det er jo så kaldt å ta av seg vottene ;)




Vel hjemme var de firbente godt fornøyde med dagens aktivisering, og har sovet siden vi kom hjem.

Taxi hadde et håp om at det fantes noe bedre å spise lenger ned i skåla..



3 kommentarer:

  1. Hyggelig å lese litt fra deg igjen, og så fint at det går bra med studiene. Jeg er sikker på at du blir en utrolig dyktig, omtenksom og ikke minst engasjert veterinærsygeplejereske.

    SvarSlett
  2. Åh, tusen takk Ingar, det var koselig sagt! :-)

    SvarSlett
  3. Så flinke dere er til å ta med primusen på tur :-)
    Haha, så flink Taxi er til å spise maten sin :D Koselige bilder :)

    SvarSlett