fredag 2. desember 2011

Helg

Jeg har ikke vært så mye på jobb denne uka, fordi jeg har vært syk, og tydeligvis er jeg ikke helt frisk enda kjenner jeg. Men uansett så er det helg nå, og vi har ingen helgeplaner. Det er ganske deilig.

Igår var det første desember, og jeg pyntet bordet med litt julepynt.



Taxi fikk velge en pynt han også, og det ble den hårete nissen:


På kvelden så vi på "Red dog", en veldig koselig og litt trist film. Taxi fulgte spent med:



Idag møtte jeg en venninne etter jobb for å ta en liten tur på cafè. Like før vi hadde tenkt å gå, ble vi ranet omtrent rett foran øynene våre. Den frekke tyven løp ut og forsvant i folkemengden. Vi dro til politistasjonen for å anmelde saken, og mens vi satt der ramlet det inn mye rart. Midt i all irritasjonen over hvor sleipe mennesker kan være, satt jeg og flirte litt av noe av det jeg hørte på stasjonen. Det finnes faktisk kjedeligere ting enn å sitte på politistasjonen en fredagskveld ;)

Er nå en mobil (som attpåtil var nesten helt ny..) fattigere, mens min vennine ble frastjålet en pc-bag inneholdene laptop med mye viktigete skoledokumenter.

Har fått en liten gjest som skal bo her i helga, nærmere bestemt en chihuahua på 1,4kg. Møt Frida:




2 kommentarer:

  1. Ouch, så utrolig kjedelig å bli frastjålet telefonen slik :(
    Frida så veldig søt ut da, håper resten av helgen ble bra ihvertfall :)

    SvarSlett
  2. Ane:
    Ja, slemme tyv :( Jeg får ny telefon på forsikringen da, men må fortsatt vente noen dager på den. Wuææ, blir sprø av å være telefonløs!

    Frida er kjempesøt og ekstremt kosete :) Taxi på sin side, synes at hun er skikkelig ekkel og ufordragelig ;)

    SvarSlett